Curățarea filtrului de particule fără demontare!

verbita-catalizatoare-dpf-curatare

Acțiune rapidă – Eficiență maximă!

Curățarea filtrului de particule fără demontare este un servicu nou, unic în Arad, dezvoltat pentru curățarea directă a filtrelor fără a fi nevoie de dezasamblare și fără costul ridicat de înlocuire a filtrului. În același timp va preveni acumularea de noi funingine și va menține performanțele motorului în intervale optime.

Motoarele diesel sunt supuse unor limite stricte de emisii, prin urmare mașinile moderne au în echiparea standard filtru de particule(DPF). Mașinile diesel mai vechi sunt adesea echipate ulterior cu filtre de particule aftermarket, datorită cerințelor legislative referitoare la emisii.
vervita-catalizator-dpf

Cea mai frecventă formă a unui filtru de particule este cea de Wall Flow monolith. Este o structură extrudată de obicei din ceramică, cu multe canale mici, paralele, funcționând în direcție axială.
Această descriere este asemănătoare cu funcționarea convertorului catalitic. Cu toate acestea există o diferență importantă între aceste structuri. Filtrele Wall Flow monolith sunt făcute din ceramică cu o porozitate mult mai mare și cu un control mai precis. Canalele adiacente în filtrele Wall Flow cunt conectate alternatic la fiecare capăt foțând gazele să treacă prin pereții poroși ce acționează ca filtru.
verbita-dpf-ford
Principala funcție a filtrelor de particule este de a colecta funinginele care se acumulează în canalele conectate alternativ. La un moment dat presiunea din filtru crește din cauza gazelor de eșapament care au mai puțin loc trecere prin pereții filtrului, pentru a preveni acest lucru funinginea trebuie arsă periodic proces care poartă numele de regenerare filtru.

Regenerarea este procesul de eliminare a funinginei, acest lucru este făcut fie pasiv fie activ.
PASIV – de la căldura din sistemul de evacuare, în condiții de operare mormală sau prin adăugarea unui catalizator la filtru.
ACTIV – prin introducerea de căldură intensă în sistemul de evacuare.

Procesul de Curățarea filtrului de particule fără demontare este alcătuit din două etape. O curățare amplă și o spălare.
Pasul al treilea constă într-un catalizator de combustibil preventiv, care contribuie la o regenerare mai rapidă și mai completă în timpul folosirii viitoare.

Tot mai mulți oameni din motive economice aleg mașini diesel, forte mulți dintre ei parcurg anual puțini kilometri sau folosesc mașina doar în oraș, aceste lucruri pot cauza probleme la filtrul DPF și implicit costuri ridicate de schimbare a filtrului.

Pentru curățarea filtrelor înfundate, există o serie de soluții alternative cu costuri destul de ridicate, însă niciuna ideală pentru clienți.

  • Instalarea unui nou filtru de particule. Costurile variază între 1.000 și 3.000 euro.
  • Regenerare forțată (prin intermediul computerului de bord), cu toate acestea foarte des acumularea de funinginea junge la un nivel la care această opțiune nu oferă o suluție.
  • Cuptoare specializate. Costurile variază între 450 și 800 euro. Filtrul trebuie dezasamblat și trimis în service și după 3 – 4 zile se poate monta înapoi.

Pe lângă toate acestea niciuna din soluțiile de mai sus nu previne acumularea de funingine și blocarea filtrului.

Plan tarifar
Nr. Crt.Denumire serviciuCapacitate cilindrică (cm3)Preț
1.Curățarea filtrului de particule fără demontare!500 - 3000 cm3de la 449 Lei
2.Curățarea filtrului de particule fără demontare!mai mare de 3000 cm3de la 749 Lei