Asistenţă tehnică

S.C. VERBIȚĂ S.R.L- CU NOI E MAI SIMPLU!

Dealer autorizat Dacia și Renault, S.C. VERBIȚĂ S.R.L. vă pune la dispoziție  servicii profesionale de asistență tehnică rutieră și tractare auto, accesibile non-stop.

 

CONTACT

Mobil: 0741.199.910

Mobil: 0728.828.637

Mobil: 0758.093.883

DSC_8457
Dacia Asistenţă Verbiță este un serviciu accesibil non-stop 7 zile pe săptămână, 365 zile pe an pentru şoferii aflaţi în dificultate pe întreg teritoriul României.

Obiectivul serviciului este depanarea pe loc (punerea în stare de funcţionare) a autoturismelor şi vehiculelor utilitare de până la 3,5 tone, rămase în pană imobilizantă.
DSC_8454
Când depanarea pe loc nu este posibilă, automobilele sau microbuzele de orice marcă de până la 3,5 tone pot beneficia de tractare până la VERBIȚĂ SERVICE, din Arad – Calea Aurel Vlaicu, nr.282 sau Calea Timișorii nr.52, sau până la adresa preferată de client.

S.C. VERBIȚĂ S.R.L.- servicii de asistență tehnică rutieră și tractare auto vă pune la dispoziție două echipaje de depanare sau tractare auto care pot ajunge în medie în aproximativ 50 minute la şoferii aflaţi în dificultate, oriunde s-ar afla. Timpul de intervenție pentru servicii de asistență rutieră sau tractare poate sa difere în funcţie de distanţă şi condiţiile de trafic.

 

Serviciile Dacia Asistenţă sunt efectuate gratuit dacă incidentul care a generat pana imobilizantă este acoperit de garanţia vehiculului DACIA.

 

Cum funcţionează?

  • Prin apelarea numerelor de telefon mai sus amintite sau a oricărui număr din cadrul S.C. VERBIŢĂ S.R.L. (recepţie mecanică, taxi, rent-a-car etc.) puteţi solicita un autovehicul de depanare sau tractare
  • Prin apelarea numerelor de telefon mobile 0741.199.910, 0728.828.637, 0758.093.883, 0248.500.500 se apelează direct personalul de serviciu de pe maşinile de asistenţă tehnică rutieră și tractare auto
  • În cazul în care se apelează numărul 0248.500.500 apelaţi dispeceratul Dacia Asistenţă naţional care va trimite maşina din cel mai apropiat punct
  • Echipajul de asistență tehnică rutieră și tractare se deplasează la faţa locului. Dacă defecţiunea este minoră şi nu necesită scule specializate se remediază la faţa locului. În caz contrar se face transportul către service-ul auto.
  • Dacă se efectuează reparaţia la faţa locului se emite un deviz de lucrare şi o factură fiscală; dacă se tractează autovehiculul în service-ul Dacia, contravaloarea tractării se va plăti la final, dupa ce defecţiunea este remediată. La momentul sosirii vehiculului dumneavoastră în service-urile S.C. VERBIȚĂ S.R.L. se va efectua turul vehiculului împreună cu unul dintre inginerii din cadrul VERBIȚĂ SERVICE pentru a se analiza aspectul mașinii înainte de intrarea acesteia la reparații.
  • În cazul în care solicitantul nu se deplasează împreună cu echipajul de asistență tehnică rutieră și tractare în service sau la adresa menţionată de acesta, se întocmeşte un proces verbal de predare primire în care este specificat inventarul general al autovehiculului, starea acestuia şi alte menţiuni.

 

 

În cazul în care devizul de lucrare pentru autovehiculul tractat în service depăşeşte suma de 5.000 RON se oferă spre închiriere un autoturism în mod GRATUIT*, iar dacă devizul este mai mic de 5.000 RON se oferă un autoturism la preţul de 15 euro/zi* (*în limita stocului disponibil).
Pentru a beneficia de acest serviciu sau pentru a afla mai multe informaţii contactați-ne la numărul de telefon 0248 500 500, *DACIA (1) sau scrieţi-ne la vocea.clientului@daciagroup.com

(1) – apel număr tarifat conform cu tarifele existente pentru apelurile în reţeaua Vodafone, în funcţie de tipul de serviciu utilizat: abonament sau cartelă pre-plătită.
– număr ce poate fi apelat de orice client Orange România SA, aflat în aria naţională de acoperire, mai puţin beneficiarii ofertelor de tip MVPN şi vizitatorilor prepray – clienţi cu cartele prepay ale altor reţele internaţionale de telefonie mobilă, aflaţi în roaming în reţeaua Orange România. Codul * DACIA nu poate fi destinatarul unui mesaj trimis prin sms.